vineri, martie 27

Si Bundy moare

Zilele astea, dupa mult, mult timp, am deschis tv-ul. Trebuia s-o fac, am ascultat, am strambat din nas, nu am facut zgomot, m-am uitat si la publicitate. E clar mai buna decat emisiunile. Am vazut o reclama geniala, la Prigat. O tipa face curat. El sta pe canapea in fata televizorului imens, cu o sticla deeeeeeeeeee suc in fata. Contempla paharul, savureaza lichidul, apoi se ridica si da frenetic cu aspiratorul, indemnat cu privirea de sotie. Adio Al Bundy:)))
Numiti-ma misandrina dar nu pot sa nu rad imaginand alte personaje in rolul celor doi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

De fapt el este supus curateniei de sotie si se uita la o reclama TV un fel de teleshoping cu robotul viitorului care face orice: spala vase, sterge praful, da cu aspiratorul...si nevasta-sa ii inchide tv-ul...voice overul ii zice deocamdata nu mai visa si multumeste-te cu prigat, mai mult fruct mai multa energie...nicidecum al bundy nu-si are locul :)

:) spunea...

Daca l-ar vedea Al Bundy pe tipul ala band suc si facand curat, nu ar putea suporta:)) Paralela cu el mi-a inspirat-o cadrul in care tipul sta pe canapea, are o sticla in fata si se uita la tv.